Ne znam kako mozete da kazete da je JGSP u boljem stanju nego ranije. Ja sam isto putnik, kao sto se i vi predstavljate. Koristim gradski prevoz svakodnevno vise od dve decenije. Broj vozila na ulicama nije nista mnogo veci u odnosu na prehodne godine, a narocito na porast stanovnistva. Uvedene su nove linije, ali na ustrb ostalih gradskih linija. Dovoljno je da s epogleda red voznje i da se vidi kolko glavne gradske linije imaju manje polazaka nego pre nekoliko godina. Jos na sve to odredjeni polasci se preskacu, jer nema ko da vozi autobuse, posto vozaci masovno napustaju firmu. Jedini koji se kote su oni po kancelarijama. Nemaju dovoljno sposobnog kadra za odrzavanje autobuse, pa je tako leti i u klimatizovanim busevima prevruce, jer klima nije servisirana...
Uh pa čestitam tati, nisam pojma imao da je uprava carine njegova privatna firma!? Proverite kakvo obrazovanje imaju ljudi u JGSP zaduženi upravo za saobraćaj i održavanje voznog parka, fakulteti se čini mi se poklapaju sa onim državnim koje ste nabrojali.
Privatne fakultete nisam ja kvalifikovao kao ravnopravne sa državnim nego ova banana država i to bogami malo godina pre nego što je sns dočepala vlast - verovatno i zbog tog propusta i sprdnje sa fakultetskim obrazovanjem, tako da ko smo vi i ja ta to sada komentarišemo, kada ti ćošak fakulteti postoje i danas i država ih i dalje priznaje?! Npr Andrejevića nije napravio SNS, on kao takav, i njemu isti, postoje poodavno..
A kriterijumi koji su postojali za rukovodioce svih JKP oduvek su bili samo kozmetika i forma za raju, činjenice pokazuju da je po pitanju obrazovanja, u prethodnom periodu, i mnogo gori i nepismeniji kadar sedao u fotelju prvog čoveka, a čak nije imao ni koga da pita kad zatreba!
Gramatičaru ti kada zaželiš brzinsko iživljavanje po gradu, a ti plati taksi, oni su sada najveće siledžije (čast i izvinjenje izuzecima!), a nadam se neće ni oni još dugo svoj hleb zarađivati iživljavanjem u saobraćaju i kršenjem svih propisa čijim poštovanjem upravo treba da služe za primer SVIMA kao profesionalni vozači - jer im je to profesija, te bih stoga njih mnogo rigoroznije kažnjavao za svako kršenje propisa i divljanje. Drugim rečima, osim primetnih poboljšanja u JGSP, u suštini, ništa novo nema, sve je to OK ;)
Pa, koliko vidim, ovde se diskutuje o nekakvim školama, pa čistoda primetim nešto.....
G-din ili G-đa, koja proziva Ix-a, napisao/la je 2 puta reč "KUPIJO". Samo ću reći da se tu vidi stepen njegovog/njenog obrazovanja.... Nije "KUPIJO", nego je "KUPIO"!!!!
A stvar 2, što se tiče autobisa, bolje bi bilo da se bahate, kao ranije (iskreno, više mi je odgovoralo pravilo "PREDNOSTI LUĐEGA I JAČEGA"), jer sad AUTOBUSI (pogotovu Šestica) IDU 30 KM/H..... Ako žurim, uzeću bus, a u mnoooogim situacijama bih i pre stigao peške na destinaciju nego idući 30 KM/H.... Ako je ograničenje 50, vozi 50, ne 20 ili 30.....
Postojali su kriterijumi ko kaze da nisu , da ima formalno obrazovanje saobracajni ekonomski ili pravni fakultet sa drzavnog univerziteta, godine iskustva na rukovodecim pozicijama, cist dosije ... a sta od toga ispunjava mladjani Milan, diploma kupijio mu je tata, rukovodece pozicije bio sefic u tatinoj firmi, iskustvo svercovao gace iz Turske, voli belo ....
Novi Sad je kupio sve autobuse do sada, nisu ih ni Balać ni Pejić zaradili, poštovanje za g. Pejića. Za Balaća ne znam šta da kažem osim da vidim da vam je iz nekih razloga mio. Lično nemam ništa ni protiv, ni za. Milan na tom mestu apsolutno ništa manje ne doprinosi nego ovi ostali pre njega. Haos i anarhija tamo vladaju od davnina, i kako vidimo i vi i ja, to je konstanta nema veze sa Milanom, jedino se uvek nađu neki prošli da pljuju nove.
Da napomenem, da je ikada u prošlosti postojao kriterijum za izbor direktorskog kadra (a nije!) možda bih i mogao da razumem uvrede na račun mladog Stanivukovića, ovako ste mi smešni i izlizani. Ništa novo nema, "došao neko nekompetentan na neko mesto..." ne vidim ja tu ništa novo i ništa loše (pogotovo ništa lošije nego do sada) te shodno navedenom, mogli biste da budete realni, osim ukoliko niste "ojađeni" šofer koji više nije cenjen kao da je akademik instituta u Vinči (nažalost plaćeniji ste od njih : niste vi puno plaćeni, nego su naučnici čiji je doprinos društvu veći nego vaš plaćeni manje od vozača)
E dragi putnice - botu slabo se ti vozis autobusom rekao bih ja po Novom Sadu a Milana vidim poznajes licno pa evo da ti odgovorim . BILO JE BOLJE i da bili su bolji i direktori i rukovostvo , pre svega Rajko Pejic a i ostali cak i Balac je bijo bolji nego Milan. Nekada se ozbiljno radilo u gsp , disciplina je bila na zavidnom nivou, radnici su bili zadovoljni a sada vlada nerad, anarhija, neznanje i nestrucnost. A autobuse je kupijo grad Novi Sad . Toliko
Saučešće porodici nastradalog, velika tuga i žalost!!
1. Zašto pljujete ljude koji vode JGSP, a kako su ga to vodili drugi? Ja zaista ne vidim nikakvu razliku, osim da je vozni park noviji, a oni stariji busevi su makar uredno ofarbani i ne čađe više toliko!
2. Primećujem i da su šoferi malo utegnutiji u vožnji, ne ku.rče se više kao pre (sada su nam taksisti najveće siledžije za volanom)! I zbog toga čestitke rukovodstvu u ime građana !
3. broj zaposlenih u JGSP danas i kako neko reče 1975 isti!? Koliko je autobusa saobraćalo tada, a koliko sada, znači -uspeh, sa manje-više istim brojem ljudi voditi istu firmu sa, malo je reći 3x obimom posla?
4. Ne zaista, neka mi neko objasni kojim se to kvalitetima izdvaja bilo koje bivše rukovodstvo u odnosu na sadašnje mlade momke, kvalitetne inženjere i Milana koji tu super pliva.. Dakle ama koje to kvalitete su imali neki prethodni direktori, i na koji to način ste SVI VI koji tu radite, u JGSP došli na ta radna mesta, ako ne na preporuku, politički, rodbinski ili preko veze!?!?!?
5. Šta, javio se problem od kada šoferi prepismeni ne vode glavnu reč u firmi!? Obožavam kada ti takvi pomisle kako je kvantna fizika voziti autobus, i kako oni treba inženjerima rukovodiocima da objasne kako se vodi firma!EJ !?
6. ako je ikada i bilo bolje u JGSP, evo ja kao putnik to nikako ne primećujem, čini se da je ipak opšte stanje bolje, niko tu nije ništa pokvario, osim sujete neobrazovanih pojedinaca naviknutih na "samoupravljanje"
Uh sto volim ove "objektivne radnike", "pouzdane izvore", "samostalne istrazivace" i "lazne uzbunjivace" ...ali ipak su mi omiljeni "partijski protivnici".... Komentari nemaju veze sa tekstovima, ali...Napisati se mora, jer naredjenje sa vrha! Ajde smrdite negde drugde ovde postoje osvezivaci!
U GSP-u je težak haos, vozači odlaze na bolovanje jer im se isplati više nego da voze pod ovakvim uslovima. Polasci su izuzetno proređeni, a sve to vreme šetaju stotine partijaša hodnicima, razmišljajući šta bi mogli da rade.
Tek će te da primetite i složite se sa mnom. Kola se zaukavaju nizbrdo.
Gsp ima trenutno oko 1250 radnika i to je Ok broj al je problem sto umesto prijema vozaca mehanicara spremaca kontrolora na primane su kojekakve starlete, kume, kumovi, prijatelji, komsije i ostala rodbina .... a ko ih je primio ... pa direktor, da mu prave drustvo za kafu kad povremeno svrati u firmu. Naravno svi su na sefovskim mestima i svi su sa kupljenim diplomama koje kakvih privatnih fakulteta. Al sta je cuditi kad je i direktor isti takav.
Skoro sam gledao neku emisiju o prevozu u Madridu . U okviru te emisije prikazana je garaza njihovog gradskog prevoznika . Prilikom izlaska autobusa iz boxa sa strane stoje dva radnika i vozacu signaliziraju ( i audio i vizuelno) da li moze bezbedno da izadje.
Medjutim problem je sto mi niti smo Madrid niti je ovo drzava .
Problem, kao i u većini JP, je sve manji broj izvršilaca- radnika, a sve veći broj stranačkih kvazi-intelektualaca sa Megadensa, Falusa, Vrtirepića i sl. ustanova. U GPS-u noću tri radnika na 120 vozila?!
U Zelenilu 470 zaposlenih, a 80 "visokoobrezanih" stranačkih prilepaka....
2008. u Novom Sadu je u javnim preuzećima bilo zaposleno 4.770 uposlenih a sada ih ne nakalamljeno 9.500!
Draga Lana lepo je saosecati sa drugima al ovde niko ne politizuje pricu niti nesrecu ovog coveka ... ovde se pominje samo nestrucnost i neodgovornost direktora a to kojoj stranci pripads je nebitno taj bi bio isto i nestrucan i nesposoban u bilo kojoj stranci. Zasto je problem kad se postavi pitanje kadrova koji se postavljaju da vode ozbiljna preduzeca a isti nisu kvalifikovani ni za nivo pijacne tezge.
Ne bi "mi" bili mi da nam nisu drugi uvek krivi. Kada ce pojedine poceti biti bar malo sramota sto svaku stvar okrecu da bi svoju korist izvukli, pa tako i ove sto politizuju nesrecan slucaj!
Pitam se kako pojedince nije sramota da ostavljaju ovakve komentare na ovu vest?!
Zgrozen sam kolicinom beskrupuloznosti kojom politicki protivnici koriste ovu tragediju i splet nesrecnih okolnosti!
Nisu krivi samo strančki "stručnjaci" krivi su i poltroni i ulizice koje podržavaju ove "stručnjake" i koji prstom makli nisu ni za jednu odluku. To su sve do jednog šefa sektroa i službi. Sve je to grupa ljudi koja se odupire i radu i razvoju preduzeća u pravom smislu podržavajući svaku šaku jada koja dođe da rukovodi firmom i uči se na greškama i ljudskim životima, na platama radinka i voznom parku. Pitanje je posto je poznato da nema dovoljno garazera (ljudi koji voze autobuse po garazi) a direktor je upoznat sa tom cinjenicom a takođe da se od istih trazi da sve funkcionise kako treba a da ih ima duplo manje po sistematizaciji nego sto bi trebalo, dali ce u ovom slucaju direktor biti odgovoran jer je zanemario informcije i zahteve nadleznih da pojaca broj ljudi u istoj sluzbi... Ako je ovaj sto je pregazio coveka pametan neka mu se pregleda radna lista i zahtevi direktoru za povecanjem broja ljudi...
Od 1975 pa do 2012 JGSP Novi Sad je/ na uvek negde oko 1100 do 1200 radnika /imao nikada vise do 45 fakultetski obrazovanih ljudi. inzenjera saobracaja i masinstva ,ekonomista,pravnika elektro inzenjera za AOP itd. Dolaskom SNS koalicije na vlast dolazi DSS nazovi strucnjak Balac na dve godine a zatim Arci Stanivukovic-. Oni su udarili glogov kolac u JGSP i sada je broj visokoobrazovanih negde preko 90 znaci duplo vise nego sto treba a medju njima su vecinom strucnjaci sa sega mega privatnih fakulteta cak dva ili tri profesora fiskolture. Milos Vucevic ce svojom kadrovskom politikom unistiti JGSP. Cudi me sto vozaci koji su preko trideset godina imali vrhunske plate i uslove rada uopste rade. Pa priprema vozila za zimski rad nije radjena prosle godine
Stradanje ovog coveka jeste sklop nesrecnih okolnosti al da se malo vise brine o radnicima ovakve stvari se ne bi desavale. Ljudi rade duple smene malo ih je brojcsno a vozila mnogo zato sto je direktor nesposoban i nezainteresovan za firmu koju vodi. Lose vodjenje firme se vidi svaki dan na ulicama Novog Sada, autobusi su hladni, prljavi , kasne i ne obavljaju se polasci. Novi Sad nije zasluzio da nam Arci, Nikola Jokic, Puskic i Anita Dunjdjerski vode Gsp
Čovek je mehaničar na pregledu vozila.Pogazio ga je kolega koji je izuzetan čovek!Pića u firmi nema,jer se vrše kontrole.Sve je sticaj loših okolnosti za obojicu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Radnik GSP-a nastradao u garaži
Autor: 021.rs
Novi Sad
•21.01.2017.
•15:22 > 21:49
Komentari 29
darko
Djole
Ix
Privatne fakultete nisam ja kvalifikovao kao ravnopravne sa državnim nego ova banana država i to bogami malo godina pre nego što je sns dočepala vlast - verovatno i zbog tog propusta i sprdnje sa fakultetskim obrazovanjem, tako da ko smo vi i ja ta to sada komentarišemo, kada ti ćošak fakulteti postoje i danas i država ih i dalje priznaje?! Npr Andrejevića nije napravio SNS, on kao takav, i njemu isti, postoje poodavno..
A kriterijumi koji su postojali za rukovodioce svih JKP oduvek su bili samo kozmetika i forma za raju, činjenice pokazuju da je po pitanju obrazovanja, u prethodnom periodu, i mnogo gori i nepismeniji kadar sedao u fotelju prvog čoveka, a čak nije imao ni koga da pita kad zatreba!
Gramatičaru ti kada zaželiš brzinsko iživljavanje po gradu, a ti plati taksi, oni su sada najveće siledžije (čast i izvinjenje izuzecima!), a nadam se neće ni oni još dugo svoj hleb zarađivati iživljavanjem u saobraćaju i kršenjem svih propisa čijim poštovanjem upravo treba da služe za primer SVIMA kao profesionalni vozači - jer im je to profesija, te bih stoga njih mnogo rigoroznije kažnjavao za svako kršenje propisa i divljanje. Drugim rečima, osim primetnih poboljšanja u JGSP, u suštini, ništa novo nema, sve je to OK ;)
Gramatičar
G-din ili G-đa, koja proziva Ix-a, napisao/la je 2 puta reč "KUPIJO". Samo ću reći da se tu vidi stepen njegovog/njenog obrazovanja.... Nije "KUPIJO", nego je "KUPIO"!!!!
A stvar 2, što se tiče autobisa, bolje bi bilo da se bahate, kao ranije (iskreno, više mi je odgovoralo pravilo "PREDNOSTI LUĐEGA I JAČEGA"), jer sad AUTOBUSI (pogotovu Šestica) IDU 30 KM/H..... Ako žurim, uzeću bus, a u mnoooogim situacijama bih i pre stigao peške na destinaciju nego idući 30 KM/H.... Ako je ograničenje 50, vozi 50, ne 20 ili 30.....
Ix
ns ix
Da napomenem, da je ikada u prošlosti postojao kriterijum za izbor direktorskog kadra (a nije!) možda bih i mogao da razumem uvrede na račun mladog Stanivukovića, ovako ste mi smešni i izlizani. Ništa novo nema, "došao neko nekompetentan na neko mesto..." ne vidim ja tu ništa novo i ništa loše (pogotovo ništa lošije nego do sada) te shodno navedenom, mogli biste da budete realni, osim ukoliko niste "ojađeni" šofer koji više nije cenjen kao da je akademik instituta u Vinči (nažalost plaćeniji ste od njih : niste vi puno plaćeni, nego su naučnici čiji je doprinos društvu veći nego vaš plaćeni manje od vozača)
Ix
ns ix
1. Zašto pljujete ljude koji vode JGSP, a kako su ga to vodili drugi? Ja zaista ne vidim nikakvu razliku, osim da je vozni park noviji, a oni stariji busevi su makar uredno ofarbani i ne čađe više toliko!
2. Primećujem i da su šoferi malo utegnutiji u vožnji, ne ku.rče se više kao pre (sada su nam taksisti najveće siledžije za volanom)! I zbog toga čestitke rukovodstvu u ime građana !
3. broj zaposlenih u JGSP danas i kako neko reče 1975 isti!? Koliko je autobusa saobraćalo tada, a koliko sada, znači -uspeh, sa manje-više istim brojem ljudi voditi istu firmu sa, malo je reći 3x obimom posla?
4. Ne zaista, neka mi neko objasni kojim se to kvalitetima izdvaja bilo koje bivše rukovodstvo u odnosu na sadašnje mlade momke, kvalitetne inženjere i Milana koji tu super pliva.. Dakle ama koje to kvalitete su imali neki prethodni direktori, i na koji to način ste SVI VI koji tu radite, u JGSP došli na ta radna mesta, ako ne na preporuku, politički, rodbinski ili preko veze!?!?!?
5. Šta, javio se problem od kada šoferi prepismeni ne vode glavnu reč u firmi!? Obožavam kada ti takvi pomisle kako je kvantna fizika voziti autobus, i kako oni treba inženjerima rukovodiocima da objasne kako se vodi firma!EJ !?
6. ako je ikada i bilo bolje u JGSP, evo ja kao putnik to nikako ne primećujem, čini se da je ipak opšte stanje bolje, niko tu nije ništa pokvario, osim sujete neobrazovanih pojedinaca naviknutih na "samoupravljanje"
VS
Sherlock Holmes
Protivnik Partija
Tek će te da primetite i složite se sa mnom. Kola se zaukavaju nizbrdo.
PING
Jojo
Izdajnik
Starlete
pobeci odavde
Skoro sam gledao neku emisiju o prevozu u Madridu . U okviru te emisije prikazana je garaza njihovog gradskog prevoznika . Prilikom izlaska autobusa iz boxa sa strane stoje dva radnika i vozacu signaliziraju ( i audio i vizuelno) da li moze bezbedno da izadje.
Medjutim problem je sto mi niti smo Madrid niti je ovo drzava .
Miki
U Zelenilu 470 zaposlenih, a 80 "visokoobrezanih" stranačkih prilepaka....
2008. u Novom Sadu je u javnim preuzećima bilo zaposleno 4.770 uposlenih a sada ih ne nakalamljeno 9.500!
dobrotvorka
Lana
Lana
Novosadjanin
Zgrozen sam kolicinom beskrupuloznosti kojom politicki protivnici koriste ovu tragediju i splet nesrecnih okolnosti!
jkp cistoca ns
Bojan
salajcanin
Kako
Preventiva
gsp
preventiva
Ana
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H